DNS a.s. - distribuce s přidanou hodnotou

Program konference

Konference již proběhla, níže na této stránce najdete ke stažení většinu prezentací. Pokud jste se konference zůčastnil(a), prosíme o váš názor nebo komentář. Napiště nám, jak se vám konference líbila:

Celkové hodnocení 1 2 3 4 5    (známka jako ve škole)
Váš názor, komentář
Jméno, společnost nepovinně
E-mail nepovinně
 

Dopolední program

8:30 - 9:30 registrace
9:30 - 9:40 zahájení
Petr Skondrojanis, HR kavárna
Každý byznys může být social...
9:40 - 10:05 Smarter workforce, social business, social HR and employees (tlumočeno)
Luis P. Aguilar Cantarino
In a recent survey, 71% of CEOs told us that their greatest source of sustained economic value is human capital. It stands to reason that your greatest opportunities—to drive performance, to fuel growth, to be better—are there inside your workforce. Attracting, unlocking, and energizing that potential, person by person, is the purpose of the Smarter Workforce. During his session Luis Aguilar will take the audience through a number of fundamental changes in our society as introduction to the impact that technology has today on the way we live and how it all develops toward a newly shaped workplace. The session will illustrate how in this context and in this moment in time the Human Resources leadership community find themselves on a critical crossroads with phenomenal potential to influence the workplace dynamics in the next coming years and convert the challenging changing environment into tangible business values for their organisations.

10:10 - 10:35 Social media z hlediska byznysu
Filip Neterda
V první části prezentace se zaměřím na to, co funkčně, tj. z pohledu potřeb firmy, znamená být social business a/nebo social entrprise. Podíváme se, kde social media pomáhají k lepším výsledkům a chodu firem. Druhá část prezentace bude věnovaná vymezení paradigmatu open innovation, které úzce souvisí s jednotlivými stádii vyspělosti sociální komunikace firmy a nástroji a postupy, které jsou v těchto jednotlivých stádiích aplikovány. Ve třetí části uvedu základní čísla popisující vývoj a význam trhu v oblasti social enterprise (zdroj Deloitte, Forrester apod.). Nakonec představím inovační platformu Deloitte a příběhy jejího nasazení.

10:40 - 11:05 IBM Social Business - How to make it real for you (tlumočeno)
Brandon Seppa
Contrary to popular opinion, success in your Social Business initiatives is not an end in itself, but rather an important waypoint directly associated with business success . Organizations around the world from all industries are at last learning to harness the transformative power of Social Business to support their most mission critical business initiatives. According to IBM experience, an alignment of social and business strategies is also the most unexplored area of Social Business consulting. In this session we'll call upon Brandon Seppa's personal consultation with companies all over the European region and discuss the most relevant lessons learned: How to make the value of any proposed Social Business solution real, and why, with double the market share of it's nearest competitor, IBM is leading the way forward.

11:10 - 11:40 It WorX for Secretaries - User Adoption at Saxion University (tlumočeno)
Sasja Beerendonk, e-office
Spiders in the web at Saxion! How secretaries are the way to get adoption going. Saxion WorX is the New Way of Work (NWOW) program at Saxion. Saxion WorX stands for result-oriented, efficient and enjoyable work, regardless of place and time. It uses innovative technology to guide our students' studies as optimally as possible.IBM Connections is used as the primary platform for collaboration and knowledge sharing, called ‘Connect'. Secretary WorX is a co-creation secretary adoption program that focuses on secretaries and PA's. Secretaries started their journey together to define their persona, define their work and their role as ‘spiders in the web'. As they went along they also defined all the tools, agreements and behaviour necessary to be this result-oriented, efficient worker that enjoys doing her work from any place and time – provided that secretaries become more personal effective for them selfs and the organization. This actually got them to ‘get' Connections for what it can do for them.Join this session if you want to learn about the program, the way we did this and how we made it fun and ‘of themselves'.

11:45 - 12:05 SocBiz v CZC.cz – aneb rok a půl poté
Zdeněk Michálek
CZC.cz jako velký internetový prodejce má k firemním sociálním sítím blízko. Je nás ale příliš málo, jen několik málo stovek, na to, aby při jejich zavádění zafungoval efekt sněhové koule. Aby základem byl sociální obsah, na který se nabalí všechno ostatní. Chyběli firemní evangelisté, kteří by generování obsahu měli ve svém popisu práce. Oproti zvyklostem ve velkých společnostech jsme si proto při zavádění firemních sociálních sítí dovolili udělat velkou změnu, začali jsme opačně. Seshora. Od managementu. Jaké jsou naše zkušenosti po zhruba roce a půl používání IBM Connections a jak se staly nedílnou součástí firemního života i procesů ve firmě? Jak je vnímá management a pracovníci? Co přinesly do života středně velké české komerční firmy?

12:05 - 13:00 oběd

Odpolední program - hlavní sál

13:00 - 13:35 Gamification
Josef Šlerka
Co je to gamification a jak ji využít pro potivaci zaměstnanců? Jak propojit gamifikaci se světrm podnikových sociálních sítí?

13:40 - 13:50 Kudos Badges - zkušenosti s gamification
Martin Couf
Praktické poznatky s využitím gamification v rámci podnikové sociální sítě. Jak to funguje po technické i lidské stránce?

13:55 - 14:20 Charaktery a chování lidí v komunitách aneb trocha matematiky v mezilidských vztazích
Martin Malý
Můžeme spočítat číslo pí pomocí hodů hrací kostkou? A můžeme pomocí jednoduché hry simulovat komplexní chování lidských společenství? Lze obojí, a minimálně to druhé ukážu prakticky a na příkladech. Je to samozřejmě jen hra a hrubé zjednodušení, ale i takový zjednodušený model lidského chování každému jistě připomene situace, s nimiž se potkává v každodenním životě. Kromě toho si taky řekneme, jestli existuje ideální model chování pro fungování komunit...

14:20 - 14:40 přestávka
14:40 - 14:55 Praktické příklady social business "Day in life" zaměstnance
Petr Kunc
Uvidíte, jak vnitrofiremní sociální síť pomáhá lidem v jejich každodenní práci. Na konrétních příkladech předvedeme, jak můžete společně pracovat s dokumenty a sdílet je, využívat ji při práci na projektech či k vyhledávání potřebných informací. Zjistíte, jak ji využít k průběžnému vzdělávání zaměstnanců i k jejich většímu zapojení. To vše při práci v kanceláři nebo s pomocí mobilních zařízení i na cestách.
15:00 - 15:20 Zkušenosti s adopcí social business z české praxe
Tomáš Feige
Kompetenční centrum Collaboration Solutions při FIS VŠE má za sebou již druhý rok své existence, po kterou tým akademiků, studentů a odborníků z praxe vytvářel lokální bázi znalostí, materiálů, metodických postupů a oborových best practice pro oblast Social Business. Tyto znalosti mělo Centrum možnost reálně aplikovat a ověřit v praxi na několika projektech ve firmách různého typu, velikosti a zaměření. Zajímají-li Vás získané poznatky, výstupy, nabyté zkušenosti a typové příklady užití podnikové sociální sítě z české praxe, rozhodně si nenechte tuto příležitost ujít.

15:25 - 15:50 Tipy a triky pro úspěšnou social media strategii
Mirka Toušová
Jak začít s firemní komunikací na sociálních médiích, čeho se vyvarovat, na co se předem připravit a jak sociální média využít pro akvizici nových klientů, marketingové kampaně nebo jako platformu pro návrhy a zlepšování produktů a služeb. V prezentaci zazní reálné příklady především z bankovního sektoru.

15:55 - 16:10 Social business není jen pro velké firmy
Michal Ondráček
Praha - Brno - Bratislava. 6 zaměstnanců, 6 externistů, 6 specialistů, 6 klíčových klientů, 600 absolventů. Ti všichni mohou spolupracovat a hledat vzájemné synergie. Díky moderním technologiím a principu sociálních sítí je to mnohem jednodušší. Malá firma, která realizuje velké projekty je ideálním kandidátem na využití social businessu. Michal se podělí o slasti a strasti jiného způsobu myšlení, komunikace a spolupráce.

16:10 - 16:15 Shrnutí
Petr Skondrojanis
shrnutí celého dne a zakončení přednáškové části konference
16:15 -??? diskuse, networking , doprovodné aktivity

Odpolední program - konferenční sál

13:00 - 13:25 Social hiring a hiring social media managerů
Julia Szymanska
AVAST Software, je antivirový gigant, s 200 miliony uživateli, který má něco přes 300 zaměstnanců a teprve vytváří HR procesy. Sociální media fungují pro nás, jako primární komunikační kanál. S komunitou téměř 3,5 milionů fanoušku na Facebooku, překračujeme hranice všech kontinentŮ. Když jsme přišly na to, že tu komunikaci ve dvou nejde zvládat, začaly jsme hledat lokální posily. Kde jsme je hledaly? No samozřejmě na sociálních sítích! Pojďme si popovídat o tom, jak jsme si našli social media team pomoci sociálních medii, jak využíváme sociální technologie k komunikaci, a jak to vlastně funguje když váš tým pracuje vzdáleně.

13:30 - 14:00 Jak si vybudovat komunitu na sociální síti
Josef Kadlec
Rady, tipy a zkušenosti jak si vybudovat online komunitu na sociální síti od člověka, který se stal vyhledávaným recruiterem na Linked-in a napsal o tom knihu.
14:05 - 14:20 Muži jsou z Marsu, ženy z Venuše, ale všichni jsme social
Lenka Zelingrová
Lenka poukáže na rozdílnost nejen mužů a žen, ale i rozdíl v motivaci jednotlivců při práci s firemní sociální sítí. Zároveň se podělí o výhody i nevýhody zavedení IBM Connections ve firmě a realitu využívání IBM Connections, která ukazuje mnoho zajímavých zjištění. Využívání sociálních sítí ve firmě je podle ní konkureční výhoda. Čím dřív, tím líp.
14:20 - 14:40 přestávka
14:40 - 15:25 Talentový program skrze podnikovou sociální síť
Pavel Wimmer
Jak jsem se z odpůrce sociálních sítí a chytrých mobilních telefonů stal jejich fanouškem. Máte na starosti více jak 70 lidí, řadu projektů, neustále si vymýšlíte nové. Jak se z toho všeho nezbláznit? Sázka o pivo že nepošlu žádný email ... nejlepší lekce v mém životě. Pár příkladů jak použit sociální síť z pohledu manažera nebo firmy ve firmě na vyhledávání a rozvoj talentů. Proč si myslím, že způsobí revoluci ve fungování firem? Bourání sil, hiearchie a nefungujícího direktivního vedení lidí. Kdo by se měl bát? Myslíte si, že kdo si syslí informace má moc? Nesdílíte s ostatními? Spoléháte se na formální autoritu? Milujete delegování po emailu? Pokud ano, měli byste se začít bát.

15:30 - 15:55 Možnosti a limity informálního vzdělávání
Lucie Rohlková
Jedním z očekávaných přínosů zavedení podnikové sociální sítě bývá podpora rozvoje a učení se zaměstnanců. Pojďme společně reflektovat, jak funguje informální vzdělávání v rámci celoživotního učení. Jaké jsou přínosy, ale i úskalí sebevzdělávání, které probíhá na základě individuálních zájmů a v rámci každodenních sociálních kontaktů? Jak informální vzdělávání ovlivňují moderní technologie? V příspěvku budou představeny praktické tipy, jakým způsobem můžeme informální vzdělávání podpořit a zefektivnit.

Networking

V rámci volně organizovaného networkingu v závěrěru konference nabízí někteří účastníci další doprovodné aktivity:

Inovační workshop s Deloitte
S Lenkou Toušovou a Filipem Neterdou si můžete vyzkoušet simulaci inovační platformy Deloitte. Přijdete s vlastním nootebokem nebo tabletem a bude mít možnost zapojit se do reálného vyzkoušení inovačních postupů a zapojit se do malého sociálního experimentu…

Twitter Wall
Po celou dobu konference bude v předsálí k dispozici Twitter wall s proudem tweetů z konference. Prosíme všechny účastníky, aby průběžně sdíleli své postřehy, názory a komentáře z konference. Tag je #getsocial_cz

Máte nápady nebo chuť zorganizovat další doprovodné aktivity? Prosím kontaktujte nás...

 

Poznámky

Program a anotace přednášek postupně doplňujeme a upřesňuejme. Změna programu vyhrazena. Součástí konference bude i tlumočení z jazyka anglického do jazyka českého.